0 oy
521 göst.
29 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (107 puan) sordu
Kizlar 22+3 haftalık olduk çok şükür progestani fitil olarak sabah akşam kullaniyorum ve serklajim da var ama bu gün fitili koyarken sanki hiç gitmedi korktum acaba rahim ağzı birden sıfırlandı mi çok korkuyorum lütfen başına böyle bir şey gelen varmı 
Gebelik haftası 22+3

1 cevap

0 oy
29 Eylül 2021 (451 puan) cevapladı
Serklajdan sonra bende fitil kullandım enfeksiyona karşı bendede tam gitmiyor gibi geliyordu ama fitil bittikten sonra akintim da bitti. Ve dikişlerde bi sıkıntı olmadı. Sende içini rahat tut.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 357 göst.
15 Eylül 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde D.y.t. (750 puan) sordu
0 oy
0 cevap 140 göst.
0 oy
6 cevap 1,010 göst.
0 oy
2 cevap 311 göst.
21 Mart 2022 Doğum kategorisinde A-lya ! (631 puan) sordu

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...