0 oy
374 göst.
6 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu

imageArkadaşlar bugün aşılamanın 13.günü sabah hızlı gebelık testi yaptım ,yarın kan tahliline gidecegım Allah’ın ıznıyle ,sizce gebelık var mıdır ? Bu sekılde hamılelık pozitif olan var mı


Gebelik haftası Bilinmiyor

2 Cevap

0 oy
6 Temmuz 2022 (163 puan) cevapladı

Çok yüksek ihtimalle hamilesiniz :) Gözünüz aydın. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah. 

-Reklam-
0 oy
6 Temmuz 2022 (51 puan) cevapladı
Bu teste göre hamilesiniz bence de, kan testi vermeniz iyi olur. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 705 göst.
0 oy
5 cevap 1,719 göst.
0 oy
2 cevap 509 göst.
6 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde S.brk (5 puan) sordu
0 oy
9 cevap 9,641 göst.

1,512,677 soru

24,672,212 cevap

367,324 kullanıcı

...