Arkadaşlar bugün aşılamanın 13.günü sabah hızlı gebelık testi yaptım ,yarın kan tahliline gidecegım Allah’ın ıznıyle ,sizce gebelık var mıdır ? Bu sekılde hamılelık pozitif olan var mı
Çok yüksek ihtimalle hamilesiniz Gözünüz aydın. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.
1,512,677 soru
24,672,212 cevap
367,324 kullanıcı