Arkadaşlar bugün aşılamanın 13.günü sabah hızlı gebelık testi yaptım ,yarın kan tahliline gidecegım Allah’ın ıznıyle ,sizce gebelık var mıdır ? Bu sekılde hamılelık pozitif olan var mı
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,245 kullanıcı