Arkadaşlar bugün aşılamanın 13.günü sabah hızlı gebelık testi yaptım ,yarın kan tahliline gidecegım Allah’ın ıznıyle ,sizce gebelık var mıdır ? Bu sekılde hamılelık pozitif olan var mı
1,512,532 soru
24,670,467 cevap
367,226 kullanıcı