0 oy
156 göst.
5 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (587 puan) sordu
Merhaba hanımlar 36+4te doktora gittiğimde 3090 gram çiktı bebeğim ultrasonda doktor kilosu gayet iyi dedi ama ilk gebeliğim geç gelebilir hiç sancımda yok eğer 40 ve 41. Haftaya kalırsak bebek de iyice kilo alır mi normal doğum yerine sezeryan mı olur tecrübeli anneler yardimcı olur musunuz
Gebelik haftası 37+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...