0 oy
159 göst.
4 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
Merhabalar. 2 li tarama testi sonucuna göre doktorumuz riskin düşük olduğunu fakat mom degerinin olması gerekenden yüksek olduğunu söyledi. Onun haricinde diğer ölçümleri de normal. Başına gelen var mı? Tehlikeli bir durum mu? 
Gebelik haftası 17

2 Cevap

0 oy
4 Temmuz 2022 (380 puan) cevapladı
Benim beta HCG değerinin mom u yüksekti ama hiç biseyde olmadı bebeğim gayet saglikli canm 
-Reklam-
0 oy
4 Temmuz 2022 (423 puan) cevapladı
Benimde yüksekti yeni doğum yaptım bebeğim sağlıklı maşallah süphanAllah

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 641 göst.
18 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aayy (150 puan) sordu
0 oy
1 cevap 594 göst.
16 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emineeeeeerr (279 puan) sordu
0 oy
0 cevap 129 göst.
0 oy
1 cevap 229 göst.
5 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde EeKk66 (189 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...