0 oy
229 göst.
5 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (189 puan) sordu
Merhaba, 

2 hafta önce ikili tarama testi yaptırdım çok şükür bebek ile ilgili sonuç güzel çıktı ama doktorun dediği mom değerleri 1in altında çıkmış bu da erken doğum olabilir demekmiş? Bilgisi olan var mı? Birde rahim apzı genişliği 3.5 çıktı endişelendim biraz. 
Gebelik haftası 14

1 cevap

0 oy
7 Mart 2021 misafir cevapladı
Post un yukari çıksın diye yazıyorum canim.
7 Mart 2021 (189 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 152 göst.
12 Mart 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde z.zel (23 puan) sordu
0 oy
3 cevap 892 göst.
0 oy
1 cevap 349 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozlemkostence (69 puan) sordu

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...