0 oy
170 göst.
27 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba hanımlar Ankara şehir hastanesinde doğumum olacak Allahın izniyle giderken mama biberon koydunuz mu çantanıza bikaç video izledim hastaneden istiyorlar diyorlar ama ben mamayı süt gelmezse hastane veriyor biberonu da zaten ilk başta meme reddi olmasın diye mama verilecekse şırıngayla veriyorlar diye biliyorum sizin tecrübeleriniz nedir 
Gebelik haftası 35+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 189 göst.
0 oy
3 cevap 371 göst.
0 oy
4 cevap 462 göst.
15 Mart 2022 Doğum kategorisinde ozlem_kuz (111 puan) sordu
0 oy
0 cevap 149 göst.
15 Mart 2022 Doğum kategorisinde ozlem_kuz (111 puan) sordu

1,512,701 soru

24,672,741 cevap

367,358 kullanıcı

...