0 oy
149 göst.
15 Mart 2022 Doğum kategorisinde (111 puan) sordu
Selamun aleykum :) Bu postu açtıran Rabbime şükürler olsun pazar sabahı bende doğum yaptım 39+3 günlük olmuştuk tık yok diyordum ama meğer ufaklık kapıya dayanmış benim haberim olmamış. Rabbim heyecanla bekleyen herkese bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşaallah. Ankara şehir hastanesinde doğum yaptım boyle hizmet görmedim butun doktorlara ayrı ayrı dua ettim hemşireler ebeler hepsinden Allah razı olsun. Hepsi ayrı ayrı ilgilendi şükürler olsun. 
Gebelik haftası 39+3 bitti
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 462 göst.
15 Mart 2022 Doğum kategorisinde ozlem_kuz (111 puan) sordu
0 oy
1 cevap 189 göst.
0 oy
0 cevap 171 göst.
0 oy
3 cevap 371 göst.

1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...