Ben kızımı 12. Haftada nub teorisine göre bildim kız olduğunu herkes çıkıntısı olduğu için erkek dedi ama ben bildim 2 hafta sonraki ultrasonda söledi doktor kız olduğunu kesin bişey demiyolar 12.haftada
1,512,287 soru
24,667,179 cevap
367,051 kullanıcı