Ben kızımı 12. Haftada nub teorisine göre bildim kız olduğunu herkes çıkıntısı olduğu için erkek dedi ama ben bildim 2 hafta sonraki ultrasonda söledi doktor kız olduğunu kesin bişey demiyolar 12.haftada
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı