0 oy
3,843 göst.
18 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (62 puan) sordu
Kızlar merhaba dönem dönem egzama şikayetim oluyordu. Excipial Lipo kullanıyordum ve çok iyi gelmişti. Hamilelikle birlikte ellerimde yine oldu ve kullandım. Ama internette pek yanıt bulamamakla birlikte gebeler için sakıncalı olabileceği yaziyor. Hamilelikte egzama geçiren var mi hangi ilaçları kullandınız?
Gebelik haftası 15

2 Cevap

0 oy
18 Mart 2022 (106 puan) cevapladı
Ay sakıncalımı ya ben onu normalde de kullanıyordum ondan iyi nemlendirici bulamadım hamileyim bırakmamıştım kremi
-Reklam-
0 oy
18 Mart 2022 (633 puan) cevapladı
İki farklı kadın doğumcuya sordum ben, problem değil kullanabilirsin dediler..Yine de zorda kalmadıkça kullanmamaya çalıştım.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 368 göst.
6 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde mertfatos (14 puan) sordu
0 oy
0 cevap 377 göst.
20 Ekim 2022 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Edamehmet31 (22 puan) sordu
0 oy
2 cevap 4,604 göst.
5 Ocak 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Handeeee (1 puan) sordu

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...