0 oy
371 göst.
6 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (14 puan) sordu
merhabalar size bir sorum olacak 33haftalik hamileyim ama elimde egzama var çok kaşınıyor acaba bu losyonu kulanan varmi doktorlar sitesinden baktım ama herhangi bir zararı yokmus ama yinde size danışmak istedim teşekkür ederim

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 3,852 göst.
0 oy
0 cevap 129 göst.
8 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ikiminik (1,580 puan) sordu
0 oy
0 cevap 383 göst.
20 Ekim 2022 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Edamehmet31 (22 puan) sordu

1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...