0 oy
224 göst.
13 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu
Göğsumun altı ağrıyor ve elimle baskı yaptigimda kemiklerim açıyor böyle birşey yasayan varmı ya da nedenini bilen. Bu durum normal mi?
Gebelik haftası 34+3

1 cevap

0 oy
13 Mart 2022 (398 puan) cevapladı
Benimde sağ kaburgam ağrıyor tam göğsümün altı.doktora sordum bebek Baska yapıyor ayağıyla yada kafasıyla ittiriyor demişti. O kadar ağrıyor ki yara gibi çekip atasım geliyor. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 334 göst.
0 oy
1 cevap 242 göst.
0 oy
1 cevap 465 göst.
0 oy
3 cevap 444 göst.

1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...