0 oy
242 göst.
13 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu
Göğsumun altı ağrıyor ve elimle baskı yaptigimda kemiklerim açıyor böyle birşey yasayan varmı ya da nedenini bilen. Bu durum normal mi?
Gebelik haftası 34+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
13 Mart 2022 (40 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Evet canım benim de hamileliğimin ilk aylarından beri sol taraf çok ağrı yapıyordu. İlk başlarda doktor çocuk o kadar büyük değil falan dedi bir şey yok sorun etme dedi şimdi çocuk dayanıyor diyo 32. Haftadayim çok şükür bir sıkıntımız yok sanirim çocuk tan dolayi 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 334 göst.
0 oy
1 cevap 465 göst.
0 oy
5 cevap 549 göst.

1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...