merhabalar tedirgin olmana gerek yok canım bende ikili testimi 13+6 haftada yaptırmıştım. arkadasın dediği gibi 12ile 14 arası olduğu için bekleyip gitmiştim en yakın tarihte :)
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı