merhabalar tedirgin olmana gerek yok canım bende ikili testimi 13+6 haftada yaptırmıştım. arkadasın dediği gibi 12ile 14 arası olduğu için bekleyip gitmiştim en yakın tarihte :)
1,512,407 soru
24,668,762 cevap
367,147 kullanıcı