Bende 38+2 haftalıgım aynı agrı bende de var çok zorlanıyorum yürürken bacagımı kaldıramıyorum inşallah hayırlıca dogum yaparız 2. Dogumum ama bunda çok çatı agrısı çekiyrm Bian önce dogsun istiyorum
1,512,333 soru
24,667,879 cevap
367,087 kullanıcı