Bende 38+2 haftalıgım aynı agrı bende de var çok zorlanıyorum yürürken bacagımı kaldıramıyorum inşallah hayırlıca dogum yaparız 2. Dogumum ama bunda çok çatı agrısı çekiyrm Bian önce dogsun istiyorum
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı