Merhaba 5 haftalık hamileyim kanımda mikrop çıktı gittiğim doktor sadece olumsuz konuşup moralimi bozdu sizde de böyle sorun çıktı mı ne yapmam lazım
doktorunu degistir
Ne mikrobu çıktı doktorlar kotu konuşur siz moralinizi bozmayin başka doktora daha gidin tekrar yaptırın tahlilleri.
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı