Merhaba 5 haftalık hamileyim kanımda mikrop çıktı gittiğim doktor sadece olumsuz konuşup moralimi bozdu sizde de böyle sorun çıktı mı ne yapmam lazım
doktorunu degistir
Ne mikrobu çıktı doktorlar kotu konuşur siz moralinizi bozmayin başka doktora daha gidin tekrar yaptırın tahlilleri.
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı