Kızlar 6. Haftama gırdım aşırı mıdem eksıtıyo ne yesem eskıyo ıcımde . normal mı
Çubuk kraker leblebi ve muz yemeyi dene canim bana çok iyi geliyordu
Benimde ilk başlarda öyleydi zamanla azalıyor.gaviscon şurup iyi geliyor hem de zararsız.
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı