Kızlar 6. Haftama gırdım aşırı mıdem eksıtıyo ne yesem eskıyo ıcımde . normal mı
Çubuk kraker leblebi ve muz yemeyi dene canim bana çok iyi geliyordu
Benimde ilk başlarda öyleydi zamanla azalıyor.gaviscon şurup iyi geliyor hem de zararsız.
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı