Sorum yukarda kizlar ikili , üçlü ve ayrıntılı testlerini yaptırdım hic bir sorun çıkmadı. Lâkin doğumda bebeğim için kağıda atipik yüz yazmışlar çocuk doktoru tibbi genetiğe gitmemizi söyledi. Oradaki doktor bize bebeğimizin down sendromu olduğunu bunun kandan analiz edileceğini söyledi. Bi ay oldu bebeğim doğalı , kardiyoloji ye girdik kalbinde herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Burda merak ediyorum down anneleri var mi ?
1,512,406 soru
24,668,742 cevap
367,146 kullanıcı