Sorum yukarda kizlar ikili , üçlü ve ayrıntılı testlerini yaptırdım hic bir sorun çıkmadı. Lâkin doğumda bebeğim için kağıda atipik yüz yazmışlar çocuk doktoru tibbi genetiğe gitmemizi söyledi. Oradaki doktor bize bebeğimizin down sendromu olduğunu bunun kandan analiz edileceğini söyledi. Bi ay oldu bebeğim doğalı , kardiyoloji ye girdik kalbinde herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Burda merak ediyorum down anneleri var mi ?
1,512,395 soru
24,668,576 cevap
367,132 kullanıcı