Aynıyız seninle bende de kız+ 39 hafta
Yarın doktoro gidicem inşallah bakalım nolycak Hayırlısıyla 2022 de alırız kucağımıza kızlar yeni yılda gelmek istiyor bencebenim 3 -4 gün ağrım sancım var hadi hayırlısı yarın doktoro gidicem bakalım
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı