Aynıyız seninle bende de kız+ 39 hafta
Yarın doktoro gidicem inşallah bakalım nolycak Hayırlısıyla 2022 de alırız kucağımıza kızlar yeni yılda gelmek istiyor bencebenim 3 -4 gün ağrım sancım var hadi hayırlısı yarın doktoro gidicem bakalım
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı