0 oy
695 göst.
30 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (347 puan) sordu
Kızlar nst yi bi hafta önce çektiler ve şuan dada 38+6 kasıklarım ve belim ağrıyor birde arada bi alt tarafım batıyor gibi oluyor dogum yaklastıkca stres yapıyorum sanırım birde sizlerde de oluyor mu stres ve sinirliyken kasılmalarım oluyo bebişim sertleşiyor canım acıyor
Gebelik haftası 38+6

1 cevap

0 oy
30 Aralık 2021 misafir cevapladı
Artik doğum.haftalarindasin canim. Sancilar ağrılar kasılmalar normal. 

Haftalik gidiyor musun  dr nts için 
30 Aralık 2021 (347 puan) yorumladı
Teşekkür ederim :) amin inşallah hayırlısıyla gelseydi bi cok sabırsızlanıyorum artık
30 Aralık 2021 misafir yorumladı
Amin inşallah:) 27 haftam.benimde o kadar alt karin agrisi idrar yolu enfeksiyonu sorunları yaşıyorum.bu hafta çok bunaldim 38 haftaya gelim.diye dua ediyorum sezaryan olacağım.icin 38 de olcam.o hafta.
Zaman su misali hizli geçer inşallah
30 Aralık 2021 (347 puan) yorumladı
Hadi maşallah sende yolu baya yarılamışsın olabildiğince sıcak tut ayaklarını cok zor oluyo enfeksiyon bende baya çektim :( seninki nasıl sezeryan dediler ki 2. Bebişin mi
30 Aralık 2021 misafir yorumladı
Canim.hep evdeyim.ayagimdan çorap.asla çıkmaz hastaneden hastaneye dışarı çıkıyorum ev sıcacık ama.yinere oluuor sanırım.bunye yapıyor:/
Evet canim.. 2 doğumum  olacak 1 dogumda sezaryandim 38+5 de doğurmuştum  bundandı yine o tarih olur dedi doktorum
1 Ocak 2022 (347 puan) yorumladı
Anladım kuzum benim dikkat et yinede kendine inşallah sorunsuz atlatırsın biz bügün gittik fena sancılarım var hastaneye yaptıralım dedi yok dedim açılmam olmadıgı için geri geldim hayırlısıyla 3 güne alırsın kucagına dedi eger 1 hafta daha beklersek açılmam olmazsa sezeryan dediler korkuyorum sanırım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,247 göst.
0 oy
2 cevap 1,457 göst.
0 oy
0 cevap 395 göst.
0 oy
2 cevap 384 göst.

1,512,509 soru

24,670,097 cevap

367,209 kullanıcı

...