0 oy
395 göst.
14 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
30. Hafta nst ye girdim. Hissetmeme rağmen ağrı çıktı 2 gün boyunca serum ve iğne yapıldı. Erken doğum riski var mı? Bu durumu yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim
Gebelik haftası 30

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 708 göst.
0 oy
2 cevap 1,857 göst.
0 oy
4 cevap 917 göst.

1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...