0 oy
509 göst.
24 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
17+2 deyiz az önce uzanıyordum karnımda 3 kere minik oynama hissettim. Gaz gibi değildi böyle tık tık tık gibiydi. Bebeği hissetmiş olabilir miyimmmmm? Daha önce böyle bi şey olmamıştı heyecanlandım acaba bu kadar erken hissediliyor mudur?

3 Cevap

0 oy
24 Aralık 2021 (851 puan) cevapladı

Canım ben 15.haftada hissettim zayıf olduğum için, zayıfsan eğer erken duyman normaldir:)

25 Aralık 2021 (60 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ☺️
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2021 (262 puan) cevapladı
Ben ilk 17 hafta da hissetmistim ama böyle cok belli belirsizdi emin olamamistim sonra bi kac gün sonra daha belli hareketler etmistii 
25 Aralık 2021 (60 puan) yorumladı
Benim de içerde bi kıpırtı oldu 3 kere. Bakalım ilerleyen günlerde artar herhalde ☺️
25 Aralık 2021 (262 puan) yorumladı
Evet o guclendikce hareketleride guclenicek :)))
0 oy
24 Aralık 2021 (306 puan) cevapladı
15 te başladı benimde  
25 Aralık 2021 (60 puan) yorumladı
Oo baya erken. O zaman benimki de bebek hareketidir ☺️

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 389 göst.
0 oy
8 cevap 841 göst.
22 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cigdis (398 puan) sordu
0 oy
1 cevap 411 göst.
0 oy
5 cevap 516 göst.
4 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde melikke (32 puan) sordu

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...