Kızlar 16.haftayı doldurdum sadece Bi kere hissettim hareketini başka hiç hissetmedim Bi hafta olcak normal mi çok düşük yaptım korkuyorum açıkçası siz ilk ne zaman hissettiniz?
17.haftada çok hafif hissettim bugün 18 haftalık olduk gece otururken resmen 2 3 kere hissettim sanki yeter git yat der gibi bi bakayım görebilcekmiyim diye açtım göbeğimi ama göremedim hissettirmedii
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı