0 oy
215 göst.
13 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (158 puan) sordu
Doğum yapalı 60 gn oldu sol kasıgım arada seğiriyo bılgısı olan yazabılırmı
Gebelik haftası Dogdu

1 cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (525 puan) cevapladı
Rahim toparlanıyor 1yıl geçsede ara ara kalp atısı gibi seyriyor cnm şüphem olmadıgı halde karnımda bebek varmış gibi geliyordu hep dokunuyordum seyirme olunca normal yani daha 60 gün olmuş 
14 Aralık 2021 (158 puan) yorumladı
Ay cok saolun valla :) daha bebegm yenı bende korktm valla cevap ıcın tesekkur ederm
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 318 göst.
5 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sutveren35 (745 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,553 göst.
0 oy
1 cevap 2,005 göst.
17 Kasım 2018 Hamile Kalamama kategorisinde Elifasici (565 puan) sordu
0 oy
2 cevap 2,373 göst.
23 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucizem43 (203 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...