Merhaba,
Sol kasigimda segirme var kalp atisi gibi,gaz gibi bilemedim.tenime baktigimda da kalp atisi gibi. Reglime 2 gun var bebis olabilir mi.
Belirtiler adet gecikmesinden sonra başlıyor genellikle boşuna zihnini yorma bence canım.
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı