0 oy
236 göst.
10 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (164 puan) sordu
Arkadaşlar 37 haftalik hamileyim bağırsak enfeksiyonum sürekli tekrarliyor özellikle süt tükenince çoğalıyor enfeksiyonum böyle olup sağlıkla doğum yapan bebegeni sağlıklı kucağına alan var mı çok endişeliyim   bebege zarar veriyor diye enfeksiyon bilenler yardım ci olsun
Gebelik haftası 37

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...