0 oy
185 göst.
18 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (55 puan) sordu
Merhaba.

Bende rektosel var bagirsak kendini ikinma ile disari atiyor gebe kalmadan once cok doktora gittim hic dogum yapmadigim icin beni amleyat etmedi yumurtama cok yakinmis olursam gebe kalamazmisim.

Suan gebeyim bu hastalik basina gelen varmi dogumdan sonra amleyat oldunuz mu ?
Gebelik haftası 9+2

1 cevap

0 oy
1 gün önce (102 puan) cevapladı

Canım merhaba ben de de var acaba sen normal dogum yaptın mı sonrasında bir sıkıntı ildu mu yoksa sezeryan mi oldun. Açıkçası ben sezeryan olmak istiyorum korktuğum icin ama normal dogum istiyordum. Şuan çok korkuyorum beni Eger daha kötü yapacaksa sezeryan olmak isterim. 

-Reklam-

İlgili sorular


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...