Arkadaşlar bende saman nezlesi var dönem dönem artar önceleri daha az olurdu ama şimdi sık sık oluyor blaxten hapını kullaniyorum ama sonra tabo tekrarlıyor bunun yılda falan alerji aşısı oluyormu bilginiz varmı
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı