Arkadaşlar bende saman nezlesi var dönem dönem artar önceleri daha az olurdu ama şimdi sık sık oluyor blaxten hapını kullaniyorum ama sonra tabo tekrarlıyor bunun yılda falan alerji aşısı oluyormu bilginiz varmı
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı