0 oy
250 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (12 puan) sordu

Arkadaşlar bende saman nezlesi var dönem dönem artar önceleri daha az olurdu ama şimdi sık sık oluyor blaxten hapını kullaniyorum ama sonra tabo tekrarlıyor bunun yılda falan alerji aşısı oluyormu bilginiz varmı

1 cevap

0 oy
6 Aralık 2021 (153 puan) cevapladı
Bende de rinit var, cetmont kullanıyordum, hamile kalınca bıraktım. Çok şükür ilaç icmedigim halde beni çok zorlamadi. Normalde ilaç içmeden hayat kalitem çok düşüktü. Aşısı yok diye biliyorum.
7 Aralık 2021 (12 puan) yorumladı
Anladım canım teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 320 göst.
11 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Evlat_hasreti (830 puan) sordu
0 oy
5 cevap 483 göst.
0 oy
7 cevap 874 göst.
0 oy
2 cevap 236 göst.

1,512,170 soru

24,665,847 cevap

366,972 kullanıcı

...