0 oy
370 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Arkadaşlar 37+4 teyim. Egzersiz yapmama rağmen açılma yok. Bebeğim doğum kanalına dahi girmemiş. Doktorum 40. Haftaya kadar bekleriz muhtemelen dedi. Açılmayı sağlamak için yapmam gereken önereceğiniz şeyler var mı ? 
Gebelik haftası 37+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
28 Eylül 2021 (37 puan) cevapladı
Bende surda beklim yürüyüş yapıyom ve sıcak suya oturuyorum Perşembe gideceğim bakalım bende durum ne bende 37 deyim benim bebikim dönmüş bakalım çok heyecanlıyım sağlıcakla gelsin kuzucuklar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 358 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde FatimaF (7 puan) sordu
0 oy
3 cevap 263 göst.
0 oy
2 cevap 566 göst.
0 oy
5 cevap 1,643 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...