0 oy
357 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Arkadaşlar 37+4 teyim. Egzersiz yapmama rağmen açılma yok. Bebeğim doğum kanalına dahi girmemiş. Doktorum 40. Haftaya kadar bekleriz muhtemelen dedi. Açılmayı sağlamak için yapmam gereken önereceğiniz şeyler var mı ? 
Gebelik haftası 37+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
28 Eylül 2021 (5,749 puan) cevapladı
Yürüyüş öneririm
-Reklam-
0 oy
28 Eylül 2021 (48 puan) cevapladı
Yürüyüş çok önemli bi de son aylarda eşinizle ilişkiye girin diyor doktorlar 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 370 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde FatimaF (7 puan) sordu
0 oy
3 cevap 263 göst.
0 oy
2 cevap 566 göst.
0 oy
5 cevap 1,643 göst.

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...