0 oy
93 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (79 puan) sordu
Kızlar bende gebelik şekeri çıktı 1 hafta önce. Bir haftadır takip ediyorum yasaklı hiç bir şey yemiyorum ve şekerim bir kez bile yükselmedi. Ben bir gün var bir gün yok taze incir yiyordm çok iyi geliyordu 26 haftalık olacaz daha bir kez bile çok affedersiniz kabızlık yaşamamıştım şimdi şeker yüzünden yiyemiyorum ve tuvalet konusunda çok kötü haldeyim bir öneriniz var mı

:((
Gebelik haftası 25+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 717 göst.
0 oy
1 cevap 190 göst.
27 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynep10 (108 puan) sordu
0 oy
1 cevap 165 göst.
17 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Durg19 (5 puan) sordu
0 oy
2 cevap 275 göst.
14 Şubat 2024 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Btl.143 (413 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,311 cevap

367,168 kullanıcı

...