0 oy
553 göst.
2 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (259 puan) sordu
Kızlar boyum çok uzun değil raflara bazen uzanmak zorunda kalıyorum ama herkes uzanma kordon dolanır memeden kurtulur falan diyor sizce zararlı mi
Gebelik haftası 17+4

3 Cevap

0 oy
2 Eylül 2021 (8 puan) cevapladı
Bebeğin tutunma emzigi var hemen göğüs altında çok uzandığın zaman ufak bişey hissediyosundur illaki o emzikten dülerse düşük riski olur bende 15 haftalığım 
-Reklam-
0 oy
2 Eylül 2021 (686 puan) cevapladı
Çok parmak uçlarına dikilerek uzanırsan zararı var canm ama normal uzanmanın onlardan değil altına küçük taburelerden al daha iyi hem rahatsız olmazsın uzanmaktan 
0 oy
2 Eylül 2021 (1,711 puan) cevapladı
Bende sıkıntılı diye duydum 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 443 göst.
31 Temmuz 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gokmavii (30 puan) sordu
0 oy
2 cevap 232 göst.
0 oy
3 cevap 558 göst.

1,512,622 soru

24,671,406 cevap

367,280 kullanıcı

...