0 oy
215 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (68 puan) sordu


Akşam yemekten sonra çok rahatsızlandm mide bulantım kusma cok oluyordu acile gittim kemoset damardan ilaç gönderdiler hamile olduğumu söyledim sıkıntı olmaz dedi ama yine tereddütlüyüm bebeğime zarar verir diye. Sizlerden bu şekilde ilaç kullanımı oldu mu hiç lütfen cevap verin
Gebelik haftası 8+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 342 göst.
0 oy
0 cevap 128 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Namles (68 puan) sordu

1,512,612 soru

24,671,308 cevap

367,277 kullanıcı

...