0 oy
128 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (68 puan) sordu
Akşam yemekten sonra çok rahatsızlandm mide bulantım kusma cok oluyordu acile gittim kemoset damardan ilaç gönderdiler hamile olduğumu söyledim sıkıntı olmaz dedi ama yine tereddütlüyüm bebeğime zarar verir diye. Sizlerden bu şekilde ilaç kullanımı oldu mu hiç lütfen cevap verin
Gebelik haftası 8+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 494 göst.
0 oy
1 cevap 345 göst.
0 oy
0 cevap 218 göst.
17 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Namles (68 puan) sordu
0 oy
1 cevap 295 göst.
16 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 06EDA (335 puan) sordu

1,512,562 soru

24,670,856 cevap

367,250 kullanıcı

...