0 oy
663 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
5 aylık düşük yaptım lohusalığım 30 gün sürdü kesildi 3 gün sonra tekrar leke görmeye başladım ama bugün et parçası gibi bişey geldi kanda geldi Bi sıkıntı olur mu doktora gideyim mi yoksa normal mi düşük yapalı 35 gün oldu 

3 Cevap

0 oy
14 Ağustos 2021 (588 puan) cevapladı
Et parçası olduğuna emin misin kan pıhtısı olabilir mi acaba ? Bir de rica etsem sebebi neydi düşüşünün? Rabbim yardımcın ol sun en kısa zamanda unutturacak sevinç versin güzel kardeşim 
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2021 (214 puan) cevapladı
Īçin temizlenoyo endişelenme daha iyi gelmesi gelmezse sorun içinde parça kalırsa tekrar kūrtaj yapıyolar
0 oy
15 Ağustos 2021 (346 puan) cevapladı
Canım geçmiş olsun Rabbim tez zamanda omutlulugu yaşatsın inşallah kimsenin kucağını boş birakmasin inşallah sen yinede dikkat et ağır kaldırma iş yapma ben doğum yaptığımda kirkima yakındı evi süpürmek istemistim sonra kanamam bitmisti nerdeyse süpürgeyi yaptım bir akıntı olduğunu hisstetim baktım baya yoğun kanamam gelmiş sonra değiştirdim tekrar geldi sonra hemsireme aradım oda taze kan parça düşmesi olmamasına dikkat et demişti normal aybaşı kanamasi gibiyse sorun etme dediler oda rahim yerine gelip gelmemesi den olurmuş yani demek istediğim taze kan olup olmadigina dikkat et sonu ameliyata kadar gidebilirmis 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 367 göst.
16 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Ervaaa (849 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,306 göst.
0 oy
0 cevap 212 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 19921996 (13 puan) sordu
0 oy
3 cevap 285 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...