0 oy
212 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
5 aylık düşük yaptım lohusalığım 30 gün sürdü kesildi 3 gün sonra tekrar leke görmeye başladım ama bugün et parçası gibi bişey geldi kanda geldi Bi sıkıntı olur mu doktora gideyim mi yoksa normal mi düşük yapalı 35 gün oldu 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 367 göst.
16 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Ervaaa (849 puan) sordu
0 oy
10 cevap 1,307 göst.
0 oy
3 cevap 665 göst.
14 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 19921996 (13 puan) sordu
0 oy
3 cevap 285 göst.

1,512,523 soru

24,670,336 cevap

367,216 kullanıcı

...