0 oy
259 göst.
1 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (18 puan) sordu
Kızlar normal doğum sonrası 2 ve 3 gün ayaklarım aşırı şişti. Hic bu kadar şişmemisti. Aynı durumu yaşayan var mı neler yaptnz 

2 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2021 (141 puan) cevapladı
Bende ayni durumu yaşıyorum neden bilmiyorum ama yarin doktora gidicem
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2021 (953 puan) cevapladı
Bizim gin yaşadı resmen üstüne basamaz oldu ayaklarını yüksekte tutup dizden aşağı sürekli masaj yapsın dedi doktor 10 gün sonra inmeye başlamıştı doktorunu bilgilendir geçer derse masaj yap surekli

İlgili sorular

+1 oy
0 cevap 148 göst.
10 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde AynurYILDIZ90 (43 puan) sordu
0 oy
4 cevap 233 göst.
30 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kayaseyma (25 puan) sordu
0 oy
12 cevap 895 göst.
0 oy
5 cevap 482 göst.
19 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sahverakkorrr1 (181 puan) sordu

1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...