+1 oy
145 göst.
10 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (43 puan) sordu

Iyi aksamlar sevgili anneler, 

Bir kac gündür dikkatimi cekti özellikle sag ayak bilegim sola göre cok hafif daha sis duruyo. Bu aralar bayram dolayisiyla cok fazla ayakta durdum ve yoruldum, acaba ondanmi kaynaklidir? Haftamda daha kücük tansiyonumda yok. Bayram haftasi oldugu icin haftaya kaldi kontrolüm. Böyle olan varmi aranizda?
Gebelik haftası 21+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,009 göst.
0 oy
2 cevap 312 göst.
15 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde B123 (125 puan) sordu
0 oy
1 cevap 244 göst.
0 oy
5 cevap 433 göst.
8 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Pelinacik (18 puan) sordu

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...