0 oy
440 göst.
22 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (202 puan) sordu
Vajinamda keskin bir ağrı var batma gibi nişan su yok şuan. Doğum Başlangıcı mi ilk gebeliğim bebek de baya kımıl kımıl. Ne yapsam da ağrı hafifler Yardımcı olur musunuz?
Gebelik haftası 39+3

1 cevap

0 oy
22 Haziran 2021 (421 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Vajinada batma hamileliğin sonlarında çok oluyor.  Maalesef bi çözümü yok dinlemeniz gerekiyor.  Ağrı saplanınca uzamaya çalışın iyi gelecekti 
22 Haziran 2021 (202 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim cevabınız için. Umarım gecer bu durumlar:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 331 göst.
0 oy
0 cevap 166 göst.
0 oy
2 cevap 311 göst.

1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...