0 oy
331 göst.
20 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (892 puan) sordu
Bir haftadır vajinada keskin bir ağrı yaşıyorum. Öyle ki oturup kalkarken, hatta yatağıma çıkarken bile zorlaniyorum. bıçak saplanmasi gibi veya adet sancısı gibi bir agrim var. Dün kontrolüm vardı.Doktorum proluton Depot ıgne ve progestan verdi. İki kez kullandım henüz sancılarım geçmedi. Başına gelen var mı, bun ilaçlar işe yarayacak mı başına gelen biri yazsin nolur.
Gebelik haftası 33+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 443 göst.
22 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Feslegen06 (202 puan) sordu
0 oy
0 cevap 166 göst.
0 oy
3 cevap 802 göst.

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...