0 oy
1,337 göst.
14 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (336 puan) sordu

Merhaba hanımlar ben ilk dusugumu 19 Kasım 2020 de yaptım e nabizda dikattimi bu çekti tam kan sayımı sonuçlarinda kırmızı işaret çok dikkatimi çekti sonuç kötümü acaba ve 1ay öncede 2 dusugumu yaptım Dr bana tromobofili paneli testi verdi ve onu da yaptım sonuclarimi bekliyorum ve bu sonuçlardan anlayan bilgilendirebilirmi lütfen

imageyesil tikli olan referans degerlerimde var bunlar sadece kırmızı olanlar

1 cevap

0 oy
14 Haziran 2021 (1,844 puan) cevapladı
Onemli birsey yok canim.bunlar gebelikte yukselip dusebilen degerler.Wbc lym neut benim.gebelik boyunca hep.oynakti yuksekti.Hgb degerin kac
14 Haziran 2021 (336 puan) yorumladı
Ya bu eski değerler ilk dusugumdeki sonuçlar
2 düşükten sonra pıhtılaşma için test verdim bekliyorum şuan
14 Haziran 2021 (1,844 puan) yorumladı
Cok gecmis olsun.insallah saglikla bir bebege kavursunuz
14 Haziran 2021 (336 puan) yorumladı
Amin inşallah sizde
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 159 göst.
0 oy
1 cevap 343 göst.
0 oy
2 cevap 553 göst.
0 oy
0 cevap 580 göst.

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...