0 oy
343 göst.
12 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Meraba kizlar tam 40 haftalık oldu bebeğim ne sancı var ne bişey doktora gittiğimde hala bebeğin kafası yerlesmemisti suyu falan gayet iyi demişti dogum nezamana olur acaba normalmi olur sezeryanmi
Gebelik haftası 40

1 cevap

0 oy
12 Eylül 2019 (363 puan) cevapladı
Doktor bisey demedi mi?biz nerden bilelim. Birisi burda yarın doğuracaksın dese inanacak misim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 159 göst.
0 oy
1 cevap 1,338 göst.
0 oy
2 cevap 330 göst.
0 oy
10 cevap 1,257 göst.

1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...